Risingtaste

Thursday, August 4, 2011

10 fakta PELIK tentang SEKS seluruh NEGARA!!!


01.Hukuman untuk melancap (masturbation) di Indonesia adalah pemenggalan kepala.

02. Di Lubnan, lelaki di sisi undang-undang dibenarkan untuk mempunyai hubungan seks dengan haiwan, tetapi haiwan mesti perempuan. Mengadakan hubungan seks dengan binatang lelaki adalah hukuman mati.

03. Di Bahrain, seorang doktor lelaki di sisi undang-undang boleh memeriksa kemaluan wanita, tetapi dilarang dari melihat secara langsung pada mereka semasa pemeriksaan. Dia hanya boleh melihat refleksi mereka di cermin.

04. Umat ​​Islam yang diharamkan daripada melihat kemaluan mayat. Ini juga terpakai kepada undertakers; organ seks si mati mesti diliputi dengan batu-bata atau sekeping kayu pada setiap masa.

05. Kebanyakan negara-negara Timur Tengah mengiktiraf undang-undang Islam yang berikut: "Selepas mengadakan hubungan seks dengan kambing, ia adalah satu dosa yang mematikan untuk memakan dagingnya."

06. Terdapat orang-orang di Guam yang pekerjaan sepenuh masanya adalah untuk perjalanan luar bandar dan merogol perawan muda, yang membayar mereka untuk keistimewaan mempunyai hubungan seks untuk kali pertama. Reason: di bawah undang-undang Guam, ia adalah dilarang untuk perawan untuk berkahwin.

07. Di Cali, Colombia, seorang wanita hanya boleh melakukan hubungan seks dengan suaminya, dan ibunya mestilah di dalam bilik untuk menyaksikan perbuatan itu pada malam pertama.

08. Di Santa Cruz, Bolivia ia adalah menyalahi undang-undang bagi seorang lelaki untuk melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada masa yang sama.

09. Di Maryland, adalah menyalahi undang-undang untuk menjual kondom dari mesin layan diri dengan satu pengecualian: prophylactics boleh diketepikan daripada suatu mesin layan diri sahaja "di tempat-tempat di mana minuman beralkohol dijual di premis itu."

10. Di Hong Kong, seorang isteri yang dikhianati di sisi undang-undang dibenarkan untuk membunuh suami berzina, tetapi hanya boleh berbuat demikian dengan tangan. (Suami, kekasih, sebaliknya, boleh dibunuh dalam apa-apa cara yang dikehendaki.)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...